page_banner

News

Ciao, venite à cunsultà i nostri prudutti !

Zebung Offshore Oil Pipeline Products hà ricivutu una grande attenzione à u Global FPSO & FLNG & FSRU Decision Makers Summit di 2021


Recentemente, hà u scopu di fucalizza nantu à e novi tendenze è e novi sfide di l'industria di u sistema di produzzione flottante sottu u sfondate di u scopu di "duale carbonu", è di scuntrà a piena ricuperazione di l'industria di u sistema di produzzione flottante, (tubu d'oliu flottante / tubu marinu). ) riunendu più di 400 esperti è dirigenti di l'industria, è l'8u decisore globale FPSO & FLNG & FSRU, u Summit and Exhibition (FFG2021), hè stata cun successu in Shanghai.

Summit 1

Hebei Zebung Rubber Technology Co., Ltd. hè statu invitatu à participà cum'è a cumpagnia di punta in a ricerca è u sviluppu indipindenti domestici di oleoducti marini. U sviluppu hà passatu a certificazione BV apparsu ancu à a cima

Summit 2

Parechji esperti di l'industria è i participanti anu dimustratu un grande interessu in a nostra manguera d'oliu marinu chì era ricerca è sviluppu indipendenti è ottenutu certificatu OCIMF 2009 emessu da BV, è sò ghjunti à u stand di Zebung per amparà u rendiment di u produttu è l'applicazione di parechji prughjetti chjave in casa è fora.

Summit 3

Dopu avè cumunicatu cù u staffu di Zebung è capiscenu u rendiment di u produttu è i casi d'applicazione, i visitori anu manifestatu a so ammirazione per a ricerca è u sviluppu indipendenti di Zebung per sfondà una quantità di tecnulugii stranieri "collo stuck", è a prestazione cunnessa hè à u livellu di punta in l'industria. .Anu spressu chì in i prughjetti futuri, più scelte seranu fatte di prudutti domestici d'alta qualità chì u so rendimentu ùn hè micca inferitu à i prudutti stranieri di u listessu tipu.

Summit 4

I tubi principali di Zebung includenu: tubi d'oliu marinu (mangu d'oliu flottante / GPL / gas naturale, tubu sottumarinu, tubu sts, tubu d'oliu di carica, tubu d'oliu dock, tubu di carburante / diesel)

Tubu marinu à carcassa sola / doppia carcassa

Tubu marinu certificatu OCIMF GMPHOM 2009


Tempu di Postu: Nov-04-2021
  • Previous:
  • Next:

  • Chat in ligna WhatsApp!