page_banner

News

Ciao, venite à cunsultà i nostri prudutti !

I tubi di GPL flottanti marini sò pronti à mandà in Indonesia


Dopu à u ghjornu Naziunale, u primu ghjornu di travagliu, a nostra fabbrica di Zebung era occupata.I prudutti mandati in parechji posti in casa è à l'esteru sò carricati.Trà elli, a manguera flottante marina urdinata da i clienti indonesiani hè u più attraente.

x1
x2

Ci sò 10 pezzi di tubi flottanti mandati à l'Indonesia in questu batch, chì sò usati per u trasportu di GPL (gas di petroliu liquidu) in u portu.Stu lotu di prudutti hè cumplettamente persunalizatu secondu e esigenze di prestazione di u cliente, è sò sviluppati indipindentamente da Zebung cù diritti di pruprietà intellettuale cumpletu.

Dopu chì i tubi flottanti sò stati finiti, seranu immediatamente trasferiti à l'attellu di ispezione di qualità.Dopu una seria di ispezioni di qualità strette, i risultati rispondenu cumplettamente à i requisiti di prestazione di u cliente.

x3

A serie di tubi marini sviluppati indipindentamente da Zebung, cum'è tubi d'oliu galleggianti, tubi di GPL flottanti, tubi d'oliu sottumarini, tubi di GPL sottumarini, tubi da nave à nave, è tubi d'oliu dock, anu passatu a certificazione BV è a certificazione di u sistema di qualità internaziunale ISO9001, è sò stati. spurtati à l'Asia, Africa, Europa, America è altri paesi è rigioni, è u listessu u nostru zebung è a nostra qualità hose sò stati bè ricevutu da i clienti.


Tempu di pubblicazione: 15 ottobre 2021
  • Previous:
  • Next:

  • Chat in ligna WhatsApp!