page_banner

News

Ciao, venite à cunsultà i nostri prudutti !

SPM SISTEMA DI BOA CALM


ASistema di Boa Calma di Puntu Unicu (SPM).hè un puntu di ormeghju offshore utilizatu per facilità a carica di cisterna o scaricamentu di diverse forme di carichi di prudutti liquidi vicinu à i campi di almacenamento in terra o di produzzione.

Ci sò parechji tippi è cunfigurazioni di SPM per l'usu in diversi lochi è scopi, cum'è Turret Buoys, Single Anchor Leg Mooring (SALM), Single Point Mooring Towers, Spars, and Articulated platforms.

USPM calmuA filusufìa hè custituita da un attrazzu di cisterna in modu sicuru à una sola boa in acque aperte offshore.Dopu à quale l'estremità libere di i tubi flottanti cunnessi à a boia sò cunnessi à u cisterna è u pruduttu hè pompatu attraversu i tubi, boe, risers subsea, manifolds è pipeline subsea.Sia da u cisterna à u almacenamentu in terra o viceversa, secondu s'ellu hè una facilità d'importazione o d'esportazione.Queste boe ponu esse cuncepite è fabricate per manighjà cisterna di grande capacità, cumpresi i trasportatori di crude assai grande (VLCCS)

https://www.zebungrubberhose.com/marine-oil-hose/

USPM sistema di boa calmuhè tipicamente utilizatu vicinu à a costa, per negà a necessità di una più grande infrastruttura marina di ormeggio, cum'è porti, molo è bracci di carica marittima.Offre ancu un migliuramentu annantu à i metudi di Multiple Buoy Mooring (MBM) in posizione fissa, in quale i cisterna sò tipicamente più affettati da carichi da ventu è onde.

SSistema di boia calma PMsò ancu aduprati più in mare, in acque profonde, per facilità u trasferimentu di prudutti trà e instalazioni di pruduzzione flottante è cisterna.In questi casi, i boe anu un disignu sfarente è sò ormeggiati nantu à pusizioni cù le compositegs, chì spessu cuntene sintetici high-tech è corda di filu d'acciaio.

I pruprietarii è l'operatori di i sistemi SPM duveranu aderisce à un standard speciale di operazione offshore, stabilitu da u Forum marinu internaziunale di e cumpagnie petrolifere (OCIMF).

Hebei zebung rubber technology co., Ltd hè un fabricatore prufessiunale di tubi marini, cumprese tubi flottanti marini, tubi sottumarini, tubi di dock, tubi da nave à a tenda (STS), tubi flottanti di GPL, tubi di gas naturale ... Frà elli, LPG / U tubu di gas naturale hà ottenutu elogi consistenti da i nostri clienti per una tenuta di l'aria superiore è una vita più longa.Clienti di accolta dedicati chì venenu negoziazioni cummerciale.


Tempu di post: 20-sep-2023
  • Previous:
  • Next:

  • Chat in ligna WhatsApp!