page_banner

News

Ciao, venite à cunsultà i nostri prudutti !

U più grande terminal d'esportazione di petroliu di u Messicu hè statu chjusu per via di una manguera chì perde, è a stagione di a dumanda hà patitu perdite pesanti.


Petroleos Mexicanos hà recentemente chjusu u più grande terminal d'esportazione di petroliu di u paese per via di un sversamentu di petroliu.Sicondu Bloomberg, l'unità di almacenamento è scaricamentu di produzzione flottante in u Golfu di Messicu hè stata chjusa dumenica per via di un sversamentu di petroliu crudu in una di e pipeline terminali in u terminal d'esportazione di petroliu.U mese passatu, Pemex hà chjusu u terminal di Salina Cruz dopu chì u pipeline di l'oliu di u terminal hè statu sparatu da i venti forti.Cù a dumanda di petroliu chì cresce durante i mesi di l'estate è si precipiteghja per guidà in u più grande vicinu di u Messicu, a cumpagnia statale hà scontru una seria di sfide operative chì anu custatu una fortuna.
U prucessu di carica è scaricamentu di terminali petrochimichi hè principalmente "navi-loading arm-shore", ma certi terminali sò limitati da fatturi cum'è u tipu di nave, l'attrazzu, a densità di u funziunamentu, etc., è spessu usanu u "navi-oliu hose-shore". "U prucessu di carica è scaricamentu cum'è supplementu, mentre chì i picculi terminali petrochimichi spessu usanu stu prucessu per a carica è u scaricamentu, è l'operazione di trasferimentu di l'ancoraggio offshore adopta cumplettamente u prucessu di carica è scaricamentu "navi-olio-nave".Dunque, i tubi di trasferimentu d'oliu terminali ghjucanu un rolu impurtante in stu prucessu di carica è scaricamentu.
L'estate hè a staghjoni di u clima di u ventu forte in l'America di u Nordu, è l'uragani chì afectanu l'America di u Nordu sò principalmente furmati in u Golfu di Messicu, u Mari Caraibi è altri mari, chì hà un impattu enormu nantu à u trasportu di l'oliu, chì esige manichi di trasmissione di l'oliu terminali per avè. requisiti tecnichi assai elevati in termini di forza è prestazione di curvatura.Hebei Zebung Plastic Technology Co., Ltd. hè un prufessiunale impegnatu in u disignu di tubi di gomma, a produzzione di imprese di tubi di gomma, a produzzione di tubi d'oliu di dock cù materiali d'alta resistenza è a fabricazione di prucessu speciale, in linea cù EN 1765 è altri standard internaziunali, in u scontru cù u ventu forte causatu da u tubu estremu curvatu, u tubu ferma sempre tondu, ùn plegare micca, muru internu caduta, bloccu è fenomenu di frattura corpu di pipa.
Zebung hà un centru di teste di R & D d'altu standard, l'usu di u livellu avanzatu internaziunale di strumenti è equipaghji per equipà si, u persunale di spine in a stessa industria hà una alta autorità tecnica, da a rilevazione di materiali di gomma à a prova di rendiment di u produttu in stretta. in cunfurmità cù i normi internaziunali, è sforzate di mantene un rendimentu stabile di u produttu in cundizioni di travagliu cumplessi è ambienti duri.
Utilizendu i tubi terminali pruduciuti da Zebung, a sicurità di l'equipaggiu pò esse garantita in e cundizioni di mare duru, u funziunamentu normale di u sistema terminale pò esse garantitu, l'efficienza di a produzzione è i benefici ecunomichi ponu esse migliurati, è u fallimentu di l'equipaggiu è i tempi di fermu pò esse. ridutta.À u listessu tempu, Zebung Technology hà un sistema di serviziu perfettu per furnisce i clienti cù una gamma completa di suluzioni è supportu tecnicu.

Tempu di Postu: Aug-17-2023
  • Previous:
  • Next:

  • Chat in ligna WhatsApp!