page_banner

News

Ciao, venite à cunsultà i nostri prudutti !

Tecnulugia Zebung: Avanzate cù u tempu, Empowerment Tecnulugicu; l'applicazione di tubi flottanti di petroliu è gasu marini in sistemi FPSO


Recentemente, a Cina hà furnitu u venneri a so prima "fabbrica di petroliu flottante" cù un sistema di operazione integrata terra-mare in Nantong, in a pruvincia di Jiangsu in Cina orientale.A nave Haiyang Shiyou 123 (Offshore Oil 123) hè una unità di almacenamento è scaricamentu di produzzione flottante (FPSO) chì pò processà u petroliu è u gasu in u mare, salvendu u prucessu di piping da rig offshore à fabbriche onshore.Aiuta à ottene u sfruttamentu, u trasfurmazioni, u almacenamentu, a trasmissione è a generazione di energia di l'oliu offshore, u gasu naturale è altre energie.A nave hè dotata di più di 8 000 sensori chì monitoranu a temperatura, a pressione è i livelli di liquidu.I dati raccolti da i sensori sò trasmessi à a sala di u servitore, induve i cumandamenti sò generati per cuntrullà a pruduzzione di a nave.

图片2

Haiyangshiyou 123, a pianta di trasfurmazioni di petroliu è gasu offshore cù una capacità di almacenamento di 100 000 tunnellate, hè u primu FPSO in u paese chì applica tecnulugia digitale cum'è cloud computing, big data, internet of things, intelligenza artificiale è edge computing, hà dettu a cumpagnia. .

U prugettu stabiliscerà una basa solida per a pruduzzione intelligente di petroliu è gasu è u funziunamentu dopu a so messa in cumissioni, hà dettu.

U FPSO integra funzioni di pruduzzione di petroliu crudu, almacenamentu è esportazione.Hè cum'è una pianta di trasfurmazioni di petroliu è gasu offshore, facendu un stabilimentu di produzzione mainstream per u sviluppu globale di petroliu è gasu offshore.

In u sistema FPSO, hè necessariu d'utilizà manichi per trasportà i materiali misti cum'è sabbia, gasu, acqua è oliu da u fondu di u pozzu à u sistema di raccolta d'oliu à bordu.I tubi di petroliu è gasu offshore di Zebang sò pruduciuti per questa applicazione.

图片1

Hebei Zebung Rubber Technology Co., Ltd. hè una impresa specializata in u disignu è a produzzione di tubi di gomma.I tubi d'oliu è di gas marini pruduciati sò pensati per i bisogni di u trasportu di l'oliu in i sistemi FPSO.I tubi d'oliu è di gas marini di Zebung sò fatti di materiali d'alta resistenza è prucessi speciali, è anu i seguenti vantaghji:

1. ZEBUNG tubi d'oliu è di gas marini sò cun un disignu di formula speciale hà una excelente resistenza à l'oliu, a resistenza à a corrosione è a resistenza à l'anziane, a so eccellente tenuta à l'aria pò adattà à diversi ambienti marini cumplessi.

2. I tubi di oliu marittimu è gasu di u mare in mare sò cuncepiti cù meccanica di fluidu, è anu una excelente resistenza à a pressione, u rendiment di curvatura è a resistenza di tensione, chì ponu esse appiicati à diverse cundizioni di mare duru.

3. I tubi di l'oliu è u gasu marini offshore sò verificati da teste di simulazione è una quantità di esperimenti per assicurà a so affidabilità è a sicurezza.

I tubi d'oliu è di gas marini offshore di Zebung ponu assicurà u funziunamentu normale di i sistemi FPSO, migliurà l'efficienza di a produzzione è l'efficienza ecunomica, è riducenu i fallimenti di l'equipaggiu è i tempi di inattività.À u listessu tempu, Zebung Technology hà un sistema di serviziu perfettu per furnisce i clienti cù una gamma completa di suluzioni è supportu tecnicu.

Sicondu u "14th Pianu Quinquennale" Pianu di Sviluppu di manifattura intelligente è altre pulitiche, a Cina hà da fucalizza nantu à migliurà a capacità di ricerca è sviluppu indipendenti di l'equipaggiu di ingegneria Marina in u futuru, Zebung Technology hà da cuntinuà à avanzà cù The Times attraversu l'empowerment di a tecnulugia. è cuntinuà à fà sforzi in u mercatu high-end equipaggiu di ingegneria Marina.

 


Tempu di post: Jul-10-2023
  • Previous:
  • Next:

  • Chat in ligna WhatsApp!