page_banner

News

Ciao, venite à cunsultà i nostri prudutti !

A cosa serve una manguera flottante?


A manguera flottante hà larga applicazioni, usata in porti, bacini, acqua di mare, limo, sabbia, inundazioni di scaricamentu, trasportu d'oliu, etc. Hè soprattuttu adattatu per grandi ambienti di custruzzione di l'acqua di tempesta.

I tubi flottanti sò largamente usati in ogni tipu di bacini d'acqua è marini.Quessi sò l'applicazioni più cumuni di a manguera flottante.ricaricamentu di oliu in i porti, trasferimentu di oliu crudu da una piattaforma petrolifera à una nave, dragage, etc.

I tubi flottanti sò perfettamente visibili ancu in cundizioni climatichi avversi.Sò fatti di scuma chì ùn assorbe micca l'acqua o affruntà in ogni cundizione operativa.

2 tubi flottanti dunlop

Applicazioni di tubi flottanti

I tubi flottanti anu diverse applicazioni in l'industria di u petroliu è di u gasu, cumprese:

 1 tubu d'oliu dunlop

 1) Pruduzzione di petroliu offshore

I tubi flottanti sò usati in a produzzione di petroliu offshore per u trasportu di petroliu crudu è altri fluidi da u pozzu à a piattaforma di produzzione.I tubi sò flessibili è ponu sustene l'ambienti offshore duri, facendu ideali per questa applicazione.

2) Produzzione di gas offshore

I tubi flottanti sò ancu usati in a produzzione di gas offshore per u trasportu di gas naturale da u pozzu à a piattaforma di produzzione.I tubi sò pensati per sustene l'alta pressione è a natura corrosiva di u gasu naturale.

3) Carica è Scaricà Offshore

I tubi flottanti sò usati per a carica è u scaricamentu di petroliu crudu, prudutti raffinati è chimichi trà cisterna è strutture di almacenamento offshore.I tubi furnisce flessibilità è mobilità à u prucessu di carica è scaricamentu.

4) Trasferimentu offshore

I tubi flottanti sò usati per u trasferimentu di fluidi trà e strutture offshore, cum'è da una piattaforma di produzzione à una stallazione di almacenamento.I tubi sò pensati per resiste à e cundizioni di mare agitatu è ponu esse persunalizati per risponde à esigenze specifiche.

5) Perforazione offshore

I tubi flottanti sò usati in a perforazione offshore per furnisce u fangu di perforazione da a piattaforma à u pozzu.I tubi sò flessibili è ponu sopra l'alta pressione è l'abrasione assuciata à u prucessu di perforazione.

6) Dragage offshore

I tubi flottanti sò aduprati in u dragu offshore per u trasportu di sedimentu da u fondu marinu à a superficia.I tubi sò flessibili è ponu sustene l'abrasione assuciata à u prucessu di dragaggio.

7) Mining offshore

I tubi flottanti sò usati in a minera offshore per trasportà minerali è altri materiali da u fondu marinu à a superficia.I tubi sò pensati per resiste à l'ambiente offshore duru è ponu esse persunalizati per risponde à esigenze specifiche.

I tubi flottanti ghjucanu un rolu cruciale in l'industria di u petroliu è di u gasu offshore, chì furnisce un mezzu flessibile è affidabile di trasportu fluidi è materiali in l'ambiente offshore sfidau.

 3 tubu d'oliu dunlop

 

Per assicurà l'approvvigionamentu di tubi di coda flottante marina industriale, ogni tubu flottante marinu hè strettamente ispezionatu per assicurà una alta qualità è per risponde cumplettamente à i requisiti di prestazione di u cliente.Zebung hà una squadra di ingegneri speciale è un equipamentu di teste cumpletu per assicurà a qualità di a manguera.Sè avete quelli bisognu, mandateci i ditagli, è a nostra squadra furnisce un pianu di serie per u vostru prughjettu.

 

 


Tempu di post: May-09-2023
  • Previous:
  • Next:

  • Chat in ligna WhatsApp!