page_banner

News

Ciao, venite à cunsultà i nostri prudutti !

Cumu cuncepisce i tubi flottanti?


Una manguera flottante hè una pipeline flexible chì hè pensata per flote nantu à a superficia di l'acqua.Hè tipicamente utilizatu per u trasportu di petroliu crudu è gasu naturale da i pozzi offshore à e facilità di trasfurmazioni in terra.A struttura di una manguera flottante hè custituita da parechji strati, ognunu cù una funzione specifica.A tabella seguente furnisce una panoramica di i strati tipici è e so funzioni:

微信截图_20230427174528

 

U liner internu hè tipicamente fattu di gomma sintetica o altri materiali chì sò resistenti à u pruduttu trasportatu.A capa di carcassa hè custituita da strati di tela sintetica o fili d'acciaio chì furnisce u rinfurzamentu à a manguera è aiutanu à mantene a so forma.A tappa esterna hè tipicamente fatta da un materiale chì hè resistente à l'abrasione è a radiazione UV, cum'è u poliuretanu o u polietilene.

1682578445075

A cinta hè spessu usata per avvolghje a manguera trà a tappa esterna è i moduli di flotabilità.Questa cinta impedisce à a tappa di aderisce à i moduli di flottabilità, chì ponu riduce a flottabilità di a manguera è affettanu u so rendiment.

I moduli di galleggiabilità sò tipicamente fatti di schiuma di cellula chjusa o di altri materiali chì furniscenu flottabilità à a manguera.U numeru è a dimensione di i moduli di flottabilità dependeranu di u pesu di a manguera è di a prufundità à quale serà utilizatu.

tubu flottante dunlop

 

I raccordi finali sò usati per cunnette u tubu à a piattaforma offshore o a facilità di trasfurmazioni.Questi raccordi devenu esse cuncepiti per esse cumpatibili cù u materiale di u tubu è per furnisce una cunnessione sicura è senza perdite.

A struttura di una manguera flottante hè pensata per resiste à l'ambiente marinu duru è per assicurà u trasportu sicuru è efficiente di i prudutti offshore.

Hè assai più complicatu di fabricà a manguera flottante, questa hè a formula dettagliata di e materie prime per fà una manguera flottante.

1. U lining internu hè fattu di gomma sintetica, chì hè utilizata cum'è u muru di fluidu internu per impedisce u fluidu di sopra.

2. U stratu di rinforzu hè fattu di cordone di nylon, cordone di poliester, cordone d'acciaio, è altri materiali per migliurà a forza di tensione di a manguera.

3. U stratu di rinfurzamentu di u filu d'acciaio di avvolgimentu hè fattu di filu d'azzaru di carbonu d'alta resistenza per migliurà l'integrità di a manguera è assicurà a resistenza di pressione negativa di a manguera.

4. A capa flottante hè fatta di un materiale flottante spumante microporoso chì ùn assorbe micca l'acqua, si curva, è ùn si rompe micca cusì chì a manguera hà un rendimentu flottante.

5. A capa esterna hè fatta di gomma sintetica o materiale di poliuretanu chì hè resistente à l'anziane, l'abrasione, l'oliu è a corrosione di l'acqua di mare per prutege a mangue da danni.

A manguera flottante hè coperta da una strata di materiale di gomma sintetica, è questa coperta esterna hè u media flottante per fà a manguera floatable nantu à l'acqua.

 

tubu dunlop

U rinforzu di a copertura di a manguera flottante hè fattu di un cordone di poliester.Eccu dui strati di rinfurzamentu, tramindui fatti di cordone di poliester, è una strata di gomma di riempimentu inserita à mezu à i dui strati di rinforzu.Questu modu pò aghjunghje assai più forza à a manguera flottante, facendu assai più forte è più durable, per ottene una vita di serviziu più longa.

U tubu internu di a manguera flottante hè fattu di materiale NBR.

U materiale di a manguera flottante ùn pò micca assorbe l'acqua, per quessa ùn pò micca affundà in u mare o u fiume.


Tempu di Postu: Apr-27-2023
  • Previous:
  • Next:

  • Chat in ligna WhatsApp!