page_banner

News

Ciao, venite à cunsultà i nostri prudutti !

Hose High-End Marine Floating Oil Andendu di novu à l'esteru è serve i Prughjetti Chjavi Naziunali di u Brasil


I 72 pezzi di tubi d'oliu flottanti marini DN400 urdinati da u cliente brasilianu anu passatu l'ispezione di a nostra fabbrica è l'agenzia BV.I risultati di l'ispezione rispondenu à i requisiti di prestazione di a fabbrica, l'industria è i clienti.stu tubi batch sarà spediti in Sudamerica per mare è sarà usatu in i prughjetti naziunali naziunali di trasportu di petroliu marittimu.

1

In vista di a longa distanza di trasportu è altri fattori, Zebung hà realizatu una prutezzione attenta è stretta per ogni mangu d'oliu marinu.Ogni tubu hè stata imballata da imballaggi apposta persunalizatu per u trasportu per assicurà chì u tubu di l'oliu marinu ùn pruvucarà micca danni à l'apparenza è u muru internu durante u trasportu à longa distanza chì affetterà l'usu normale di i clienti.

2
5
4
6

In l'ultimi anni, Hebei Zebung Rubber Technology Co., Ltd., grazia à l'ingrossu investimentu in u campu di fabricazione high-end di tubi di gomma è u travagliu duru di u persunale di R & D tecnicu, hà rottu una quantità di tecnulugia chjave monopolizata da l'Europa è l'America. paesi.Parechji prudutti anu passatu una quantità di certificazioni cumpresi BV, SGS, ISO9001, etc. Batches di prudutti d'alta tecnulugia à valore aghjuntu sò stati capaci di andà in l'esteru è esse usatu in prughjetti chjave o imprese chjave in più di 50 paesi è regioni intornu à u paese. mondu.


Tempu di post: May-05-2022
  • Previous:
  • Next:

  • Chat in ligna WhatsApp!