page_banner

News

Ciao, venite à cunsultà i nostri prudutti !

Dopu à parechji ghjorni travagliendu in modu continuu, a nova pipeline di tubi sottumarini in batch hè stata finita à tempu è serà consegnata.


Ricertamenti, dopu à parechji ghjorni di lotta cuntinua, 30 pcs ditubi sottumarini a doppia carcassaurdinatu da i clienti di u Sudamerica era statu finitu à tempu.A causa di a data di consegna urgente, zebung hà apertu u canali di produzzione accelerata, è tutti i dipartimenti, cum'è a materia prima, a prova, a pruduzzione è altri dipartimenti anu travagliatu inseme l'ora extra, è fermanu à a so pusizioni è ùn fermanu a produzzione in vacanze.Tutti i tubi sottumarini sò stati finiti di pruvà è di carica dui ghjorni prima di ciò chì era previstu.i tubi saranu consegnati à u situ di u prughjettu di u cliente per mare.

微信截图_20220211151947
微信截图_
微信截图
微信截图_202202111520

Nta l'ultimi anni, grazia à a ricerca è u sviluppu scientificu di Zebung, hà ottinutu u sviluppu di grana in diversi campi di produttu cum'è tubi flessibili di fluidi industriali, tubi di dragaggio è tubi d'oliu marini.I prudutti anu passatu assai certificazioni auturità glubale cum'è BV, SGS, FDA, ISO9001, etc. I media cintrali è i media pruvinciali è municipali anu infurmatu parechje volte.I prudutti (mangu flottante / tubu d'oliu / tubu STS / tubu di carica) sò stati largamente utilizati in più di 50 paesi è regioni in u mondu, è u listessu hè statu assai elogiatu da i clienti.

"Beneficiendu u mondu, Prosper u paese", Zebung continuerà à aderisce à sta filusufìa corporativa, è cuntribuisce à a globalizazione di u Made in China.


Tempu di post: 14-Jan-2022
  • Previous:
  • Next:

  • Chat in ligna WhatsApp!