page_banner

News

Ciao, venite à cunsultà i nostri prudutti !

Zebung cuntinueghja à fà sforzi in u latu di u produttu di oleoducti marini è brillanti in u mercatu emergente di l'America di u Sud.


Appena dopu à a festa di u ghjornu Naziunale, i travagliadori di Zebung cuminciaru à imballà e maniche è carricà merchenzie.Ciò chì hè caricatu hè un batch di DN400mm * 11.8m tubi d'oliu flottante marinu urdinatu da i clienti sudamericani.Questi tubi d'oliu flottante marini seranu usati in i prughjetti chjave di trasportu di l'oliu marinu in Sudamerica.

3
4
5
00
0000

In 'ssi ultimi anni, Hebei Zebang Plastic Technology Co., Ltd hà fattu grandi rializazioni da a cultura prufonda è a ricerca è u sviluppu in u campu di i prudutti di oleodu marini.Parechje di i prudutti di u pipeline di l'oliu marini di Zebung anu ottenutu a certificazione BV, è sò stati usati in i prughjetti di pipeline di petroliu chjave in parechji paesi è regioni in cinque cuntinenti, è anu ottinutu un bonu feedback di i clienti.

Grazie à l'eccellente prestazione di i prudutti di l'oleodu marini Zebung è l'altu rendimentu di u costu, Dapoi a seconda mità di l'annu passatu, l'ordine di Zebung in parechji paesi di u mercatu emergente, cumpresu l'America di u Sud, anu cuntinuatu à cresce, è più è più clienti anu riacquistu, è parte. di elli anu ancu riacquistu trè volte.

Per un bellu pezzu, Zebung insiste à pruduce prudutti d'alta qualità è à a ricerca è u sviluppu di i prudutti d'alta tecnulugia, è e duie linee si sviluppanu in parallelu.È attivamente risponde à a strategia di "trasfurmazione da a fabricazione cinese à a creazione cinese" favurita da u statu, è cuntribuisce à a prumuzione di i prudutti di tubu di gomma high-end cù diritti di pruprietà intellettuale indipendenti in u mo paese à u mercatu glubale.


Tempu di Postu: Nov-04-2022
  • Previous:
  • Next:

  • Chat in ligna WhatsApp!