page_banner

News

Ciao, venite à cunsultà i nostri prudutti !

I tubi di gas naturale sottumarini per u Mozambicu travaglianu l'ora extra!


Andendu in l'attellu di produzzione, vi vede chì i travagliadori sò occupati à pruduce in a linea di produzzione di 13 metri.è un batch di tubi di gas naturale sottumarini sò preparati per esse pruduciutu.

1

A quantità di stu pipeline batch consegnatu à Mozambique hè di 12 pezzi.Frà elli, ci sò 8 pezzi di tubi di gas naturale di linea principale è 4 pezzi di tubi rinfurzati à una estremità.chì avarà bisognu di circa 24 ore di funziunamentu cuntinuu.

2
3

ancu s'è a pruduzzione hè occupata, a pruduzzione di u travagliu hè elegante.ogni prucessu di pruduzzione è l'ispezione di qualità sò realizati in ordine.hè u tempu più caldu di l'annu, i travagliadori pruducianu l'overtime in l'attellu caldu per affruntà à pruduce stu lottu di prudutti per i clienti.I nostri travagliadori anu travagliatu duru, è elogiatu i travagliadori in prima linea di Zebung!

4
5

dopu chì a produzzione hè finita, i tubi seranu trasferiti à u dipartimentu di ispezione di qualità.U persunale di cuntrollu di qualità hà sottumessu i novi prudutti à una prova rigorosa per ogni prestazione.Solu a prova hè qualificata, a manguera pò esse imballata è consegnata à u cliente.

6
7

Stu lottu di tubi di gas naturale sottumarinu serà finitu à a mità d'agostu.È i tubi saranu spediti in Mozambique dopu avè finitu à i servizii per u prughjettu di u cliente.


Tempu di Postu: Jul-27-2021
  • Previous:
  • Next:

  • Chat in ligna WhatsApp!