page_banner

News

Ciao, venite à cunsultà i nostri prudutti !

Vicinu à a fine di l'annu, u Pipeline Offshore hà aumentatu a produzzione in lotti urdinati da i clienti sudamericani


Ancu s'ellu hè vicinu à a fine di l'annu, l'attellu di produzzione in Zebung sò sempre occupati.Camminendu in a sala di teste di Zebung, un batch di prudutti di pipeline sottumarini trasferiti da l'attellu di pruduzzione sò testati per a pressione di travagliu è altre qualità di produttu unu per unu.Dopu avè finitu a pruduzzione è a prova, seranu mandati à i clienti in Sudamerica per mare.

1

I prudutti di l'oleodu marini urdinati da i clienti sudamericani in questu batch includenu tubi d'oliu sottumarinu di doppia carcassa di 12 pollici è 8 pollici.

2

3 4

Camminendu in l'attellu di pruduzzione di l'oleodudu offshore in Zebung, parechji oleodutti offshore di pocu tempu sò in attesa di esse trasferiti à l'attellu di ispezione.I travagliadori in a linea di produzzione sò occupati à travaglià in u restu di u pipeline di l'oceanu.

Cù pupularità è riputazione crescente di i nostri prudutti di a serie di pipeline Marine in u mercatu internaziunale, l'ordine di Zebung à l'oltremare cuntinueghja à cresce.Parechji ordini novi venenu da paesi è regioni chì ùn anu mai servitu prima, è ancu assai ordini chì venenu da a compra di vechji clienti chì anu servitu prima.Sti ordini da vechji clienti, riflette cumplettamente u mercatu à Zebung ricunniscenza di qualità prodottu.

In l'annu novu, Zebung aumenterà i so sforzi per espansione i mercati d'oltremare è spinghje più prudutti di qualità à più mercati d'oltremare attraversu esibizioni d'oltremare, piattaforme di e-commerce d'oltremare è cooperazione d'impresa d'oltremare.


Tempu di Postu: 03-Jan-2023
  • Previous:
  • Next:

  • Chat in ligna WhatsApp!